Aktualności

Social media bez tajemnic, czy warto inwestować w…

O tym, że w social mediach bezsprzecznie pokazywać się trzeba, wiedzą współcześnie niemal wszyscy właściciele firm. Jednak reklama na Facebooku jest już dla wielu osób zagadnieniem bardziej tajemniczym. Bo wbrew pozorom zorganizowanie skutecznej akcji marketingowej…

Marketing szeptany – skuteczne i etyczne narzędzie marketingowe

O etyczności marketingu szeptanego mówi się bardzo dużo. Pomimo tego, że nadal istnieją powszechne wątpliwości odnośnie etyki takich działań - dzisiaj już nikt nie wyobraża sobie prowadzenia kampanii marketingowej bez buzz marketingu. Nieetyczny WoMM Bardzo…

Kampania marketingowa b2b a b2c – podobieństwa i…

Czy rodzaj rynku, do którego kierowana jest oferta, ma znaczenie? Dlaczego należy inaczej przygotowywać kampanię marketingową dla klienta biznesowego, a inaczej dla konsumentów? Czy nie byłoby wygodniej połączyć środków i działać w obrębie jednego narzędzia? Na te i inne…