Google AdWords to system reklamowy, który w wielu branżach jest uznawany za najbardziej skuteczny. Na dodatek daje wymierne rezultaty przy stosunkowo niskich kosztach. Za jego
Podstawę w początkowym etapie rozwoju każdej firmy, w tym także startupu stanowi dobry marketing. Często zdarza się tak, że to właśnie dobrze przemyślana i udana
Czy w czasie pandemii można w reklamach mówić to samo, co przed pandemią? Jak obecna sytuacja wpłynie na praktyki stosowane w reklamie usług medycznych? Czego
W Polsce obowiązuje ustawa z 26 października 1982 roku o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. W 2001 roku wprowadzono zakaz reklamowania alkoholi wysokoprocentowych, czyli
Zdecydowana większość, bo około 90% konsumentów przyznaje, że podczas zakupów kieruje się opiniami innych na temat danego produktu. Najczęściej są to opinie rodziny, najbliższych przyjaciół
O tym, że w social mediach bezsprzecznie pokazywać się trzeba, wiedzą współcześnie niemal wszyscy właściciele firm. Jednak reklama na Facebooku jest już dla wielu osób
Od 30 lat żyjemy w Polsce w warunkach wolnego rynku. Jednak nie dla wszystkich branż obowiązuje jednak pełna swoboda, jeśli chodzi o promocję działalności. Jednym
Branża farmaceutyczna w zakresie działań marketingowych jest w znacznym stopniu ograniczana ze względu na obowiązujące prawo. Promocja leków została uregulowana w ustawie Prawo farmaceutyczne (Dz.
Na pewno słyszałeś, że systematyczna analiza statystyk wejść na firmowego Facebooka, może przynieść wymierne korzyści dla twojego fanpage. Ale… jak właściwie je czytać i analizować
Growth hacking jest zjawiskiem stosunkowo młodym. Zostało opisane i nazwane w 2010 roku przez Seana Ellisa. Według niego „skrót growth hacking można zdefiniować jako skrót